Kliendil on võimalik valida erinevate Toote kohaletoimetamise viiside vahel. Toote kohalejõudmine sõltub Kliendi poolt valitud postiteenusest.
Noks.ee e-poest on võimalik tellida kaupa kõikidesse Eesti Omniva ja SmartPOST pakkiautomaatidesse. Tellimus jõuab valitud pakiautomaati kahe tööpäeva jooksul peale tellimuse esitamist.
Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või -õigsusest.
Juhul, kui Toode ei jõua Kliendini heas seisukorras on Klient kohustatud sellest E-poodi teavitama, saates vastavasisulise kirja e-posti aadressile: info@noks.ee või helistades +372 56874231.
Tellimuse täitmist alustatakse peale makse laekumis. Tellimus pannakse teele ühe tööpäeva jooksul peale tellimuse esitamist.